Algemene voorwaarden

Leveringsvoorwaarden

Bestelling retourneren & ruilen

Mag ik mijn artikel(en) retourneren?

Retourvoorwaarden

  • Je hebt 15 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.
  • Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Bij kleding moet het label/kaartje nog aan de kleding zitten.

 

Mag ik mijn artikel(en) ruilen?

Je mag binnen 15 dagen je artikel ruilen voor een nieuw exemplaar als het niet het juiste artikel is of als het incompleet, beschadigd of defect is.* Artikelen met een adres buiten Nederland of België kun je niet ruilen.

* Als het niet mogelijk is om een beschadigd, defect, verkeerd of incompleet artikel te vervangen, dan wordt die optie niet aangeboden. Je retourzending wordt dan automatisch terugbetaald.

 

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)? 

  • Stuur ons een email waarin je je artikel(en) noemt, en de reden dat je je artikel(en) wilt retourneren.
  • Van ons ontvang je dan binnen 48 uur een retourcode, per email.
  • Maak zelf een etiket met daarop het adres van onze winkel, je eigen gegevens en die retourcode, dit alles duidelijk zichtbaar.
  • Stuur vervolgens het artikel naar ons winkel-adres (KNSM-laan 303 – 1019LE Amsterdam).
  • Zodra je artikel(en) door ons zijn ontvangen volgt binnen 24 uur terugbetaling van het betaalde bedrag (?? minus verzendkosten enz???)
  • Extra informatie
    • Als je meerdere artikelen wil retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel. Indien mogelijk mag je meerdere artikelen in 1 doos versturen; zet in dat geval alle retourcodes op het verzend-etiket.
    • Vraag bij het versturen van je artikel via pakketpost om een verzendbewijs, zodat je kunt aantonen dat je het artikel daadwerkelijk hebt opgestuurd.

 

Hoe ruil ik mijn artikel(en)?

  • Stuur ons een email waarin je je artikel(en) noemt, en de reden dat je je artikel(en) wilt ruilen.
  • Van ons ontvang je dan binnen 48 uur een ruilcode, per email.
  • Maak zelf een etiket met daarop het adres van onze winkel, je eigen gegevens en die ruilcode, dit alles duidelijk zichtbaar.
  • Stuur vervolgens het artikel naar ons winkel-adres (KNSM-laan 303 – 1019LE Amsterdam).
  • Zodra je artikel(en) door ons zijn ontvangen volgt binnen 24 uur verzending door ons van een vervangend artikel

Extra informatie bij het ruilen artikelen:

  • Als je meerdere artikelen wil retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel. Vermeld ook de ruilcodes van deze artikelen bij de zending. Deze codes zijn je toegestuurd via email. Indien mogelijk mag je meerdere artikelen in 1 doos versturen.
  • We sturen je het vervangende artikel zonder extra kosten toe zodra we je retourzending hebben ontvangen. Artikelen die op voorraad zijn, kunnen we meteen versturen. Binnen drie werkdagen ontvang je dan het nieuwe exemplaar. Artikelen met een langere levertijd zijn iets langer onderweg. In sommige gevallen is het dus beter om het artikel zelf opnieuw te bestellen en voor een terugbetaling te kiezen bij de retournering. Net als bij een gewone bestelling laten wij je via e-mail weten wanneer we het nieuwe artikel verzenden.

* Als het niet mogelijk is om een beschadigd, defect, verkeerd of incompleet artikel te vervangen, dan wordt die optie niet aangeboden. Je retourzending wordt dan automatisch terugbetaald. De volgende artikelen kun je niet omruilen: artikelen met een adres buiten Nederland of België.

 

Wat is het retouradres?

Stuur de zending (retour of ruil) aan: Yoga 303 Amsterdam – KNSM-laan 303 – 1019 LE Amsterdam

Moet ik betalen bij retourneren?

Ja, bij het retourneren zijn de kosten voor de klant zelf.

 

Moet ik betalen bij ruilen?

Nee, hier zijn geen extra kosten aan verbonden. De factuur van je oorspronkelijke bestelling is leidend. Bij het retour sturen vanaf een adres buiten Nederland of België zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor je eigen rekening.